Dlaczego instalacja telewizji hotelowej się opłaca?

Dzisiaj w świecie hotelarstwa mówi się na temat telewizji hotelowej. Czy rzeczywiście zalety telewizji hotelowej są warte ceny jej instalacji? Czy to się opłaca? Jakie zalety posiada w zasadzie taka telewizja hotelowahttp://www.intelihotel.pl/blog/zalety-telewizji-hotelowej/? Na wszystkie powyższe pytania odpowiedź znajdziemy w tym artykule…

Opłacalność telewizji hotelowej

Wielu hotelarzy obawia się wprowadzenia do swojego hotelu telewizji hotelowej. Warto bowiem podkreślić, że jest to nie tylko sama telewizja, lecz w zasadzie cały program skorelowany z systemem zarządzania hotelu. Co zatem oczywiste, nie jest to najtańsza inwestycja i nie trwa także jednego dnia. Mimo to warto zainwestować w telewizję hotelową. Wbrew pozorom liczne jej zalety już bardzo szybko pozwolą nam zrekompensować poniesione straty, a ponadto – zacząć nawet znacznie więcej zarabiać! Które zalety telewizji hotelowej przełożą się wprost na wzrost zysków i pozycji hotelu?

1) dodatkowe programy, filmy – oczywiście tu hotelarz może określić, analizując swoje nakłady na telewizję, pozostałe fundusze oraz całość finansów, czy i za jakie programy oraz filmy pobiera on dodatkowo opłaty. Co istotne – należy te dodatkowe opłaty odpowiednio skalkulować, w końcu telewizja ma się stać dla klienta centrum rozrywki a nie dodatkowym wydatkiem. Jednak np. za odblokowanie najnowszych filmów czy seriali możemy zażądać jakiejś opłaty. Warto zauważyć, że odpowiednio wszystko kalkulując możemy nawet na tym zarobić.

2) personalizacja oferty – telewizja hotelowa zapamiętuje dokładnie, co dany klient zamawiał, co najchętniej oglądał, jakie strony przeglądał itd. Dzięki temu możemy spersonalizować dla niego ofertę, powodując, że stanie się on naszym stałym klientem. Potem odpowiednie programy pozwolą nam przeanalizować wszystkich gości hotelu, dzięki czemu uzyskamy ogólny obraz wszelkich zamówień i będziemy wiedzieć, na co postawić, rozwijając hotel.

3) udogodnienia biznesowe – warto wspomnieć o tym, że dzisiaj szczególnie liczy się to, że dany hotel dostosowany jest do biznesmenów, którzy nie raz muszą wykonać videokonfrencję, spotkać się z partnerami itd. Takie osoby, które przecież notabene bardzo chętnie widzimy jako stałych klientów, na pewno docenią takie udogodnienia i chętniej będą do nas wracali.

4) wzrost ilości gwiazdek – oczywiście wprowadzenie telewizji internetowej pomaga także podnieść ogólny standard hotelu. Mając większą ilość gwiazdek i lepsze pokoje, możemy też od razu podnieść ceny za nie, dzięki czemu szybko zapomnimy o kosztach poniesionych z racji zakupu telewizji.

5) zamówienia prosto z pokoju – warto jeszcze wspomnieć, że telewizja hotelowa umożliwia wykonanie zamówienia czy też regulację rachunku prosto z pokoju hotelowego. Dzięki temu nie musimy utrzymywać na stałe tak dużego personelu hotelowego, a ponadto redukujemy także ilość błędów i pomyłek. Automatyzacja w tym zakresie sprawia również, że jesteśmy lepiej chronieni przed kradzieżą.

Podsumowanie zalet telewizji hotelowej

Jak zatem widać wszystkie zalety telewizji hotelowej sprowadzają się do jednego wspólnego mianownika – pozwalają nam więcej zarobić, czy to dzięki temu, że zdobędziemy bogatych klientów, powiększymy liczbę stałych gości, będziemy mogli więcej liczyć za pokój czy usługi tudzież unikniemy kradzieży.

Wracając zatem do początkowego pytania – czy koszty instalacji telewizji hotelowej są niższe niż zyski z niej? Oczywiście, że tak! Jeśli zatem chcemy poprawić standard naszej firmy, nie bójmy się wykonać tego kroku. Telewizja hotelowa już w niejednym przypadku zadecydowała o sukcesie obiektu.

Related posts